Khamis, 2 April 2009

Terapi Baru

Dulu terapi aku adalah fesyen yang sampai mati takkan putus kasih sayang, sehingga kini pun sebenarnya, tapi aku terpaksa menduakannya kerana aku terpaksa mencari terapi baru khas untuk diri aku yang sudah semakin boyak.

Bermula semalam, aku telah memulakan rutin terbaru

tadaaa......




Sengaja mengshoot di dapur supaya lebih mencabar


"Ouh...maafkan daku perut...aku terpaksa.." ... Kerana terlalu ngeri jika baju pengantin ku tak muat, dan tampak boyak ketika majlis...Ini lah alternatifnya..walaupun aku sukaaaaaaa sangatttt makan. dan dugaan yang paling berat adalah..sepanjang hari merungut kerana tak dapat makan je asek,. Walaupun nampak gambar makanan yang pada dasarnya tidaklah begitu menerujakan, tapi sebaliknya...ouhhhhh...itu nampak sedappppp...uhh...ahh...uhuk....

Oleh kerana seluruh adik beradikku adalah herbalife kipas susah mati, dan bukti yang jelas adalah daripada adik dan abang..Maka saya meneruskan empayar pembelanjaan kewangan yang agak sedikit besar untuk pelaburan perut.

**Tolong berikan aku kekuatan untuk tempoh 2 bulan ini...Amin!

12 ulasan:

Shikin Hambali berkata...

whoa!... ok la ure spending good money on things yg berkesan. bendalah nun sedap gak......mmm lapa.......jgn lah lupe excercise tapi.....

Amy-Wan berkata...

wah...menarik! hehe.gambate ne!

farhanna berkata...

warghh anil.. semangat diet.. anil serius herba life ok.. p bnda ni kne continuos..chayok anil..diet! diet!

fizz berkata...

ahahaa. amiiin! semoga tabah ye :P

ps. then the ultimate mudslide tu tunggu lps kawen la anil :))

wardah berkata...

anil..herbalife ni mmg bagus..mmg bole turun berat..tp kena siries..disiplin ok..u go girl!! :)

nurul aziyana berkata...

sy pun samer ar..huhuhu..nk kempiskan perut ni..nk diet xmkn nasik xblh..nnt lembik

nanonano berkata...

wow !
na minum teh org kampung jek !
mmg pecah perot la..
tp agak berpuas ti wlaupun sehari 8x berlari ke toilet,
ngeee :p

Ija1202 berkata...

Anil...tersengeh sendiri...rupenye kita pun sama...sy start ambik HL 20 mar ari tu...tp nk ckp malu..demi utk 2 bulan ni mmg terpaksa kuarkan duit jg beli HL..klu harap x mkn bimbang tiada tenaga...disiplin kena kuat..wlupun ada masanya terkantoi juga
klu nk sedap lg...ni yg biasa sy buat..
1 biji epal merah + 1/2 sudu kecil cinnamon powder + HL(F1 & F3) + blend..gud luck dear!!

Fifi Amkhaiz berkata...

hihihi shanel daku juga telah menggunakan ia sejak awal tahun.. huhuhu ;p~
mmg bagus tapi daku ini memula jek smangat, skrg kejap on..kejap off. hihihii ;p~

amy berkata...

huhuhu,..anil..!syabas!
how much u beli herbalife itew...saya ingin mencuba..

eza 2odette berkata...

haha anelan tapi ko still gak kena tmn ako makan walau ko takbleyh makan.

ye, ako meangirl..muahahaha

anil lutaze berkata...

~cikin--hak, akan cube exercise..(ayat sdpkan hati)

~amy-wan-- temkiu

~farhanna--yupe..semestinye..hik

~fizz---huwaa..tu yg x bes tu..lme lg nak raser..

~ wardah-- yupe..trsgtlah bgos..ni mmg tgh displin lah ni.. utk hari ke-2..insyallah..dn seterosnya..

~aziyana--yer...saya pon kalu x mkn nasi, mmg lembik...nasib baik herbalife ni x mghlg pengambilan nasi

~nana--hehe..org kg i x dpt tahan lama, dulu pernah minom 3 bln..berat turun 7 kilo, tp brenti ssb x tahan bontot..hahaha

~ija--ouh semestinya blend wit some fruit mmg sdp, itu yg adik saya lakukan, tp 3/4 dr hidop seharian saya, brd di opis..sgtlah sukar, itu pon saya bwk bekal ke opis..hik

~hafifi--utk kesan terbahek,sgtlah mahu disiplin..huhuk

~amy--hurm..act..harga herbalife brgntong pd dealer..kt abg saya Rm300, dr kwn my sis only RM284.. tgk level diorg jgklah, ade percent2nya.

~eza aka jiji--huk..boleh jekk..tp hri khamis aku bangla k.. harap maklom