Khamis, 19 November 2009

terakher bertandang

Sebelum apa2...nak ucapkan tahniah kepada nurul kerana selamat melahirkan anak perempuan ...alhamdulillah....

ok...entri terakher.. majlis bertandang berlangsung di Meru, Ipoh
Mekap dari Nasha bridal ipoh, mereka adalah butik yang bertanggungjawab dalam majlis pernikahan dan malam berinai imelda dan adlin ramli (busana merah tu), mekap emelda pun dari butik tersebut...sesiapa yang berminat, boleh lah tanya saya.. ;D
Busana pula tetap rekaan dzul de classique
Majlis perkahwinan ekal segalanya diuruskan oleh mama beliau, tiada campurtangan oleh yuyu...hehe
Tema biru elektrik, baby blue dan silver
Jurukamera rasmi adalah Fahmy esa dari team Manggis

Rombongan pengantin diiringi deretan kereta mini kerana bapa yuyu pengumpul kereta mini...maka, memang agak unik dan comel lah


Saat pengantin tiba


ekal bawa mini tanpa bawa lesen...haaa...


Pengapit dan bakal pengantin 2010


Gigih senah tembak dari bawah ni


Nasib tak roboh pelamin


er ada rama-rama lah


Tak boleh kawal pose..maaf


Aik...akhil khay?


oopsss ;|


Aku teruja dengan kain yuyu, maka kalau boleh nak cnthek selalu


Beliau sangat cantik, ketiga2 majlis mekap artis berlainan...bravo!


Bunga tangan callalily gubahan aku dan yuyu pada malam sebelum


rambot aku botak....suami..bawa saya ke Yun Nam secara percuma?? ;P~


Penggoda2


;D


Saat mahu pulang sudah


Last kopek dan pulang ke kl yok!!


sedikit prebiu dari fahmy


Cantik sangat


Aku mahu curi kereta itu


Sesi outdoor tak dapat kami setai kerana sudah pulang ke Kl setelah 3 hari di Ipoh...fuh...balik kl boleh lagi aku dan suami berenang..padahal rakan lain sudah pengsan...hehehe

AKhir kata, kami doakan anda berbahagia dan maintain giler k...hehehe.... post wedding party bile lagi????

tema aku cadangkan itu tolong kabulkan ya...

Foto kredit--Aku, senah dan fahmy esa..

17 ulasan:

[ Hanie ] berkata...

tahniah buat nurul! alhamdulillah, selamat semuanya ;) Haah la,majlis yg ni pun die sgt cantik. gubahan bunga tangan kamu buat, mmg tetap menawan anil ;)

AmyMizzunderstood berkata...

simple and nice wedding actually...nampak happy jek...suuka2..

anil pasni leh tlg buat handbouquet saya lak

Riena berkata...

saya tersenyum dan ketawa(tutup mulut skit) sorg2 sbb baca ayat awak yg rmbut botak dan terlebih pose.ekekek

eh kawan awak cantik la..warna biru dress dia dan baju awak sangat cantik.. i likeeeeeee...........

BuTtErFlyInFraMe berkata...

pengantin lama tetap pose ye...

baju die santek....ayo..kenapa tak close up calla lily tu...my feveret!!

goblogbyfarah berkata...

cantiklah baju dia.
mcm baju kawen nana era pulak.hehe


pengantin lama pun cantik ;)

Ana Lyana berkata...

tahniah juga utk nurul...
sempat gak tinggalkan kata2 sebelum dia bersalin ari tu...

tgk gambar2 pengantin ni rase cam alahaaiii..
rase nak buat wedding shoot lagi sekali..huhu..nakkkk..

Putri Ramlan berkata...

mmg cantik lah baju tu! :-D

Tanpa Nama berkata...

hello switie anil.

congratz utk ur besties ye.sgt chantek dia.amat:)

tringat time org.pengantin yg drive jge heee

awak.bju awk pon org suke:)

lynn

Fathiyah berkata...

baju pengantin lawa habes =)
ala2 cosry.anil,nnt kte emel awak blh?nak tau serba skit harga pelamin & baju yuyu =)

Dira Isa berkata...

yuyu lucky to have a friend like u... rase mudah je semua when we have d one who understand us, during our big day ;)

ieja berkata...

cantik la warna tema majlis yuyu ni anil..dr meja pengantin hingga ke baju segala, semuanya menarik..

pengantin lama ni pon masih malatop..hehe :)

watiehusain berkata...

salam anil...selalu mengikuti blog nie...cantik baju nurul..tempah khas? berapa yer?

anil lutaze berkata...

~hanie--tulah..nama anak pon manja2 gitu..

ala..gubahan tu buat taram je...sbb bunga tu pon dah cnthek kan..

~amy--haha...handbouquet awak kristal..saya ngeri nk buat...hak

~riena--haha...nsib tutup mulu tkang lalat masok..;P~
bju raya tu...saya dh kehabesan baju..
yupe bju yuyu amat santek

~alena--bju die santekkk..mmg..ala...luper lah nk close up bunga tu lah alena...heee...

~farah--itulah pon inspirasinya..
pengantin lama dah basi...hehe

~ana--err..silakan....perot ana dah besar tu lg seksi kalau shoot...

~pu3--tulah kan...

~lynn---hai...pengaantin mmg slalu cnthek dr org lain kan..
hak..tulah pengantin suka x bwk lesen...nnti saya nk ltk polis trafik byklah di skitar rumh org kawen...hehe..

~fathiyah--boleh2.. ni email a.xteqs@gmail.com

~dyra-sbb saya mmg lorat lah awak... hak

~ieja--when u got a taste even x de budget bsr mcm anak datuk, tp u still can manage a simple an d sweet wed..itu je kunci nya.... ;D

~watiehusin--tempah kt dzul de classique..ratus2 je..

Unknown berkata...

nurul dh bersalin ye.. wahh!!! gembiranya berita..
yuyu mmg cantek lah
dah lah mekap cantik,baju cantik..
gambar pun jadik sgt cantik

Unknown berkata...

cantiknya baju dia, and so comel naik mini car.. kita dah tgk gamabar yg kat fb. bestlah outdoor photography dia!

anil lutaze berkata...

~dayu--aah...anak dia chomell gilerrr..hehehe...dayu plak lps ni...
hehe...kembglah yuyu org puji2 dia..hehehe

~ami--aah..lawo..mini tu lagilah menggeramkan

Chemm berkata...

cantek make up. boley saya dpt no shasha bridal ipoh?