Selasa, 4 Ogos 2009

Hari Besar Fizz

Akhirnya berjaya juga aku ke majlis Fizz di PKPS. Banyak juga halangan, suamiku hanya habis kuliah sekitar jam 10 malam.Aduh mati kutu aku tentang siapakah yang sudi menemaniku. Senah dan Jijie tiada. Maka, tiba-tiba terlintas di fikiran, kakak sepupuku yang akan bersama-sama ke Seremban lewat malam nanti. AhA!!! hubungi beliau dan Alhamdulillah.setuju tanda seronok. Tapi..aduh...Kesesakan akibat orang-orang bijak pandai cerdik yang telah melakukan demonstrasi menyebabkan aku sukar hendak menuju ke Federal Highway. Sejak pagi lagi sudah sesak. Maka, apakah yang kuharapkan. Lantas melalui jalan yang agak jauh tapi insyallah selamat sampai dan tidak akan merentasi kesesakan itu. Tapi harap maklum lah, harus singgah Kelana Jaya dahulu, tiba di PKPS hanya lah jam 9:15..

Hurm...pasrah saja. Kemudian setibanya di pintu, diarahkan duduk di mana sahaja, sebab sudah lewat kan. Fizz juga sedang bersanding..Pasrah lagi.

Makanan sangat sedap. Almaklumlah, sajian dari Kuzie Katering..


Air biru dan pulut hitam sebagai pencuci mulut...Yummyy


Sesi potong kek
(Harap maaf, wajah Fizz tidak dapat dipatri)



Pelamin indah


Tadaaaa... Pasangan pengantin baru..sama cantik sama padan


Jeng..jengg...(jeng pula)... Pasangan bakal pengantin..chewahh


Aku dan Amy
(Beliau sangat manis)



Kakak sepupu daku
(Aku sangat suka pokok dan chandelier di belakang)



Terima Kasih Fizz diatas jemputan


Amy dan Atim ambil berkat


Sila tunjuk 'hadiah pintu' itu .. ;P~


Selamat pengantin baru buat Fizz dan suami..Semoga kebahagian menjadi milik anda berdua...Cuba teka destinasi bulan madu mereka..Si cantik manis Amy telah bertanya dengan luhurnya..dan jawapan Fizz ialah 'PERTH' ...dengan senyuman bahagianya. :D

***amy..mahu email kamu ..mahu hantar gambar-gambar.


15 ulasan:

nad nazira berkata...

Ok, ok..saye nampak kamu sampai lambat.. ;p

BuTtErFlyInFraMe berkata...

huhu sumenye nampk cantek, pelamin, pengantin, TETAMU..hehehe
kak anil mcm biasalah tetap gojes..:)

[ Hanie ] berkata...

sgt cantik semuanya....
rugi tak dapat hadir. Wahhhh pilihan yg sgt best utk berhoneymoon :D Tahniah buat pasangan

NURUL berkata...

wah makin berseri kamu anil dlm gmbr ni :)

AmyMizzunderstood berkata...

haah kan beseloroh jek tanya honeymoon kat mana!agagagagga gila nya aku!

anil..send kat amymizzunderstood@yahoo.com

Thanks ya!sunggoh seronok dpt jumpa anil...yihaaa bertemy lagi di wedding diah!

esca berkata...

cantik la anil baju dan pelamin fizz...

Shikin Hambali berkata...

nice choice of colour...

hadiah pintu...hahhahha

littlephia berkata...

macam bisa ku kenal baju itu ya pn anil~ :P

Sha Pattinson berkata...

cantinyerrrrr ..anil, amy dan pengantinye skali ..Puan anil berseri-seri yer ..maklum la seri pengantin baru ..seronoknye pegi orang kawin kan ..ader door gift ..!! pelamin dia ader color biru ..wlt mesti berminat ..harap2 dpt pegi ke majlis perkahwinan para2bloggers ..mesti best kan ..

anil lutaze berkata...

~nad nazira---er..yeke...

~Alena--yolah tu..hik...majlis n pengantin lah yg gojess.

~hanie--yupe2..tahniah buat mrk..hanie patutnye dtg ke?

~nurul--uish...sbb mekap kot..hehe

~amy--nnti saya email...aah...kite jumpe lg sabtu ni yaa!!

~esca--yupe...pelamin yg menyerlah

~cikin--hik!

~amy--ahak..saya dah x de bju nak pakai...byk sgt wed...maka..saya mengolah kembali baju tunang saya..hehe

~sha--oo..masanya akan tiba...bila awak dah jd org kl nnti..lg bess

dialicious berkata...

wah...cantiknyeee semua2

[ Hanie ] berkata...

hee, kami dpt jemputan juga, tp ade hal yg lain.... minggu ni ke majlis diah pulak ke? :D

littlephia berkata...

takpe anil... tatap chantiks n kreatif! :D

AmyMizzunderstood berkata...

anil, saya amik pic kat sini ya.. :)

sitti nurs berkata...

pengantinnya cantik bgt..anil dan amy pun cantik jg :)
semua sungguh sempurna.
selamat pengantin baru buat Fizz ;)