Selasa, 19 Mei 2009

uhh...apakah???

Kalau boleh aku mahu campak wedding ticker itu jauh-jauh. Sangat tidak bersesuaian dengan keadaan ku ketika ini. Tolonglah rewind balik...please!!!!!

9 ulasan:

cHiQu3CHiLL berkata...

x buley cik anel..klo buley..saya juga mahu kmbali mjdi kekanak riang..xperlu memikirkan masalahh..hukkhukk...

sabarrr

Dayu berkata...

uikksss
banyak lagi ke anil yg belum selesai??
hmmm...mintak bantuan sape2 lah
buat sorang2 ni
tak settle kang
buat naya je..
nak rewind mmg tak boleh dah...

littlephia berkata...

u can do it sweetie! kamu bertuah sebab dikelilingi org2 yg sudi membantu dan menyayangi kamu. take care! :)

dialicious berkata...

saya sudah buang siap2..tinggalkan nombor genap 3 bulan aje..heheeh..biarlah idup in denial pun..huhuh..

Putri Ramlan berkata...

dup dap! awk, agaknya kita dpt tak invitation? ;)

anil lutaze berkata...

~kecik--tau x pe...kanak2 riang tu pon sgt bes k

~dayu--hak...mcm2 bnde x settle lgik..huhu..hura hara sdikit skang ni..ada..ibu bpa saya sntiasa mmbantu, kakak saya jua..dan juga sepupu sepapat..

~amy--insyallah..saya pon syg suma org!

~diah--hak...btollah...tipu diri sndiri ni kkdg boleh jd ubat..

~pu3--cubit kang...awak yg x sudi nnti dtg majlis saya

syanaim berkata...

::hai anil nasya suka baca blog anil..n remember yg nasya junior anil masa kat perak..member mak aji..wink..so congrat every part preparatin...agaknya nasya dapat x invatatin..wink..::

anil lutaze berkata...

~nasya--haruslah ingt..ape x ingt..knp x dpt lak..nasya..mana dkt dgn lokasi awak..melaka ke perak? nnti saya sng nk bg invitation yg mne stu.

syanaim berkata...

::nasya dkat yg melAKA..hihih::