Jumaat, 15 Mei 2009

Pemulihan

Terima kasih kepada rakan-rakan yang mmeberikan aku semangat. Sesungguhnya bencana yang menimpa aku bukan calang-calang punya bencana..kalau tak kuat semangat boleh batal kahwin..Tapi aku kuat semangat insyallah.. setakat dugaan kecil-kecil.. itu hanya rencah kepada perjalanan menuju ke alam baru. Tapi dugaan yang aku kesali ini memang besar tak ingat. Tapi aku sedang memulihkan diri. Masih ada sinar di sana untuk aku...

**hafifi... aku baru dapat shorlist.. balik melaka nak jumpa..harap-harap semuanya oklah..aku tak larat dah...nanti aku pengsan kesedihan karang.. ;p~

5 ulasan:

AmyMizzunderstood berkata...

anil ni menakutkan!jgn fikir bukan2..doa byk2 okeh!insyallah semuanya selamat!

achmal berkata...

kenapa nil? cube criter kat kawan2 sket mane tau leh tlg..

Tanpa Nama berkata...

anil..be strong ok..sama² lalui dugaan ni.. :)

anil lutaze berkata...

~amy-- insyallah..saya ingin melaluinya dgn selamat dn aman.

~mal--ala..urm..nnti ada mase aku cerita pdmu k

~wardah--thanks babe...

Reena berkata...

Anil, bykkan bersabar. Ini dugaan org nak kawin. Reena sepanjang b4 tunang & ms tunang pun dugaan sangatlah berat, kadang-kadang tak masuk akal..Mmg klu tak sabar mmg boleh putus, Anil doa banyak-banyak...Minta tunang u pun doa banyak-banyak. Hope everything will be fine. I'll pray for u my dear.