Rabu, 18 Mac 2009

Tentang

Bulan ini adalah bulan orang dikahwinkan...kan dayu? ihik... Sabtu lepas sempat meluangkan masa ke majlis perkahwinan Kak Siti aka angah di Shah alam. Majlis beliau dilakukan di Dewan Seksyen 17. Kak siti aka angah adalah wartawan berita minggu di Berita Harian. Kata rakan-rakan sepejabat beliau membuat persiapan majlis pun 3 bulan terakhir ini..kerana tak sempat bertunang pun..tapi alhamdulillah, akhirnya menjadi isteri jugak..Bersanding pada jam 9 atau 9.15 rasanya tapi aku hanya sempat sampai sekitar jam 9.30..Ingatkan udah lewat tapi...ternyata meleset tekaan ku...teka teki Buyong pijak pijakkan pun tak seperti ini..ok ..whatever.... La..rupa2nya tak makan lagi..kena tunggu pengantin turun makan baru boleh makan...aiyak...perut mak dah tak tahan lapar dah.. si Jiji, Nenah dan Semah (nama semua unik kan...hahaha)... lagilah tiba ketika jam berhenti di nombor sapuloh...ada ke patut...ingatkan diorang nak datang bila kerusi dah kena angkat... waktu mereka sampai jugaklah baru dapat makan...Maka beratur lah anak anak ikan untuk mendapatkan makanan...



Air dah habis diminum tapi belum menyantap lagi




Kak siti aka Angah yang chantek berserta pelamin yang melets..serta baju yg da vass..mana taknya..kain harga 3k...uhukk..mak tak mampu nok!


Cenderahati untuk tetamu



Sebenarnya, Kak Siti aka Angah ni banyak juga berjasa pada aku... Pada mula-mula aku masuk kerja beliau telah mempelawa aku dan jiji untuk menjadi model mekap Arabic..Eh...boleh ke? aku memang tak pernah memperagakan diri di dada2 sesiapa...maksud aku majalah dan akhbar ok...Maka beberapa minggu sebelum raya, pertama kali juga bertemu makeup artist Chomel yang memang chomel... berlakulah sesi fotografi.. Ahak...ala..untuk mekap je pun... kelam kabut juga kerana pada masa tu , banyak kerja sebenarnya...adoi... dan seminggu selepas raya...ia pun selamat keluar..muka tengah..ahak..watever je la..

Muka aku nampak 10 tahun lagi tua...aku masih muda lagi ok..
(abaikan hidung aku yang nampak pelik kerana aku berada di celah lipatan..arghh..tak patut betul)


Kemudian sekali lagi berterima kasih kepada Kak Siti aka Angah kerana beliau memfeaturingkan A'xteqs kesayangan dan juga rakan seperjuangan dari The Shoplifter malah menginterview kami tentang vintage.. Maka..aku gorang ke lah apa yang patut...kalau terhangus tu ..apakan daya... Terima kasih Puan Siti Nur Almizan...Selamat Pengantin Baru..

Ihsan Kitchtothebeat

13 ulasan:

nanonano berkata...

hahah kucing tu comel !!!
errr mcm lari topik je komen ni ek??
:p

ehh yu..
gelas kecit tu, harga utk 100pcs dpt 70sen,
kalau 500pcs = 60sen, kalau byk lg..lg murah..
errr mao ke?
meh2 turun ktn :p

Fifi Amkhaiz berkata...

oh seronoksnyer tgk org kawen, rasa tak sabar pula. tp bila pikir persiapan2 yg harus dilakukan, rasa seperti mau pengsan. aduhhh!!
rindu kamu lah pula.

Shikin Hambali berkata...

yarabbi comew nye kucing nilsterssssssssss

goramnyo!!!!

tlg hantar seruan supaya i kahwin...hhahahah

anil berkata...

~ nana--jauhnya kuantan..branch die kt kl x de ke?

~ hafifi-- hahaha..lg2 kmu asek berulang alek kl-kluang...hik..rindu kmu jua...

~cikin--tu kucing schuhz...hahaha

hantar seruan ..ok i hantar utk u..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


;P

Reena berkata...

Wah-wah masuk mag...U comellah, mcm kucing itew..geram-geram..

farhanna berkata...

anil upload la pic kawen bebanyak.. tgh ketagih nk tgk pic org kawen.. hehehhehe

Dayu berkata...

betul lah anil
bln 3 adalah bulan untuk semua mengawan
hahahahaahhaha!!!!

kita mengawan musim akan dtg
ekekekekekek

ami schaheera berkata...

congrats kak siti! :D:D

eza 2odette berkata...

anel gambar aku dlm entri ko nehh sume kayu,
tak suke..hukhuk

congratess to kaq siti a k a angah
tapi dia da dtg opes la tdi ekh?

Jadi cik anell, besiap sedia ye ngan cuti anda..huuhu

NURUL berkata...

wah kamu nie model ke anil?

anil berkata...

~Reena--comel kan..tp not mine...uhuk..

~ Farhanna--ala..tu je yg ado... ;P

~Dayu--aah..tp awak mengawan dulu tau...hik

~Ami-- kak siti tah tau ke xdak kewujudan die kt sini..nnti i sampaikan kt dia..**dia dah msuk keje ok..aduhai..sian...

~eza aka jiji--hampeh...jgn sebot cuti..aku takut ok..

~nurul--saya bukan model..tidak..bidan terjun je...

Vintageousss berkata...

nil! suka gila kebaya putih u omg... nak cmtu jugak!

anil lutaze berkata...

ahak..kebaya lame lah tintin... bongkar2 blik..sbb x de bju nak pakai..sume ketat..i dah makin boyak..