Selasa, 17 Mac 2009

Boleh ke?



Alamak..aku minat bunga tangan ni..aku tak tahu nama specificnya..Flower ball handbouquet? Kini aku berbelah bagi, aku suka bunga tangan tradisi..Tapi aku terpikat dengan bebola ini..hik..ala..apa salahnya kan..nikah and sanding di belah incik dd masih boleh pakai bunga tangan normal kan..





Macamanalah aku nak realisasikan..tangan aku x bedong



Kulit cengkerang...wut?? meleleh darah aku kalau menggunakan khidmat ia



Sepanjang masa ke nak pegang macamni?




Agak besar...


Lihatlah di tangan Nabila..santek kan...akan ku gode pic2 sanding nabila ni di opis..akan update lagi...


Relevankah??




15 ulasan:

fana berkata...

sweet la anil...

Ija1202 berkata...

Ok gak kalau wat bunga tangan cam ni..senang nk bawa..
gantung je kat pergelangan tangan..

Tanpa Nama berkata...

relevan laa...looks cute sangat!try la sumthing new..sekali jek seumur hidop nih...rugi tak try!!

Health is wealth berkata...

shanteekk laa shanelll!!!

achmal berkata...

ehe shantek nil siyes

Reena berkata...

ANil,

Normally flower girl yg akan pegang this kind of bouquet. Tapi apa salahnya sang pengantin yg pakai kan. So cute & lovely di majlis resepsi u nanti.
p.s- Ahkak pun suka ;p

nanonano berkata...

comel sgt !!!
nanti nk try buat la..
huhuhu :p

anil lutaze berkata...

~farhanna--aah mmg suwit..uhukk

~ ija--iye jgk er..mase jln pegang ..then mase dok atas pelamin ..gantong kt tgn..hur..gntong kt leher pon bleh... ;P

~ amy--btol..mmg harap sekali seumor hidop..kalu 2 kali pon apa salahnye...i mean...nak sanding blik...ahak...

~hafifi-- yo..bikinkan daku satu.---keletong!!! adui sakit kepala aku...

~mal--ala siyes yg cnthek...

~ Rena--ahdek pon suke ahkak... weee

~ nana--buatkan i jgk..memndgkan hafifi dah ketok kepala i... ;P

Unknown berkata...

anil..cantik..cantik
klau keluar dr kebiasaan pe salahnye kan
tapi senang ke nak bawak nanti
tak mcm susah ke nak amik gmbar smua nanti..
tapi pe kata guna masa outdoor photoshoot je..
intresting...

Tanpa Nama berkata...

urm...lg senang rasenye dayu..sbb leh gantong kt tgn dr kena pgang mase nk tgkp2 gmba bagai...tp nk jadikan bulat2 betol tu yg pyh giler..i ni x bpe cerdik dgn bulat2ni.. :P

hidden.wing berkata...

flowerball ni chantik if being matched ngan theme yang sweet2/fairytale..and since your lilac theme ni ade elemen pastel & sweet, mmg sesuai lah chek anil ehehe...very innocent-like! cun!

eza2odette berkata...

ahhaha..lepas men'comment bunga2 tngn y huduh smlm, ko telah berjaya jumpa bunga2 tgn y hebat.beshhnyer anell.suke2!!

Tanpa Nama berkata...

~miss hidden--haha..but i'm not that innocent... ;P

~eza aka jiji--tp mjlh nona x de bunga tgn ni kan..kan.. hik...

Shikin Hambali berkata...

macam pegang handbag comel.....heeee

tp tali nye kalau pendekkan sket lagi best

anil lutaze berkata...

aah cikin..cadangnya gitulah..to die for lah...