Rabu, 14 Julai 2010

Bukan Hatiku-BABAI

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Hahahahahahahahahaha...Happy ke or meluat ke or rasa nak bagi sepakan penalti kat aku... Tapi should be happy lah sebab aku tak privasikan lagi.. Aku sebenarnya tak sampai hati nak pilih2 email yg akan diinvite untuk 100 orang tu (blogger yang tetapkan..bukan aku tau) .... tu yang ambil masa tak privasi lagi tu *crossing fingers* :p

Haaaaaa....Kan ku bilang ada ole ole tu kan...Hahahahahahahaha..ole2 tu memang horror sebenarnya. Aku bercadang mahu rakam suaraku untuk anda semua.. Walaupun menggunakan khidmat studio rakaman yang mantop.. namun setelah didengar beberapa kali..hahahaha... memang tak mantop ponggg... failed!!! kensel... Aku memang tak dengar dah.. Bukan apa, tempo lari, pitching ke sungai gangga. Takmo takmo.. Akhirnya bercadang..apa kata anda dengar saja lagu daripada penyanyi nya yang sebenar. Lebih merdu dan menusuk kalbu. Rakaman ni dilakukan di studio adik aku dinyanyikan Ain secara live bersama gitarnya sahaja. Ciptaan sendiri oleh beliau.

Punca aku mahu bagi lagu ni sebagai ole-ole..kerana liriknya yang siokk.. Aku seperti berada di dalam keadaan itu bersama anda semua. Tak semestinya dengan pasangan je kan..

Oleh itu ... Nikmatilah lagu yang indah ini (AIN-BUKAN HATIKU)

**Ditujukan dan diupload di youtube seterusnya disini khas untuk anda semua tauuu.................. selepas itu privasi ya allll!!!!

TATA..Hingga ketemu lagi.. Muahhhh!!!


6 ulasan:

si kecil berkata...

pergghh..serius saya susah suka lagu dgn tiba2..tp tiba2 saya suka lagu ni. thanks for sharing.

kupaslaroren berkata...

terus jatuh cinta :D

ElyaElmo berkata...

sy sukaa ainnnnn!!!!!~ suaraa sedapppppp

fia berkata...

i like ur blog and u

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Unknown berkata...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ