Jumaat, 20 Februari 2009

Tentang Kasoot



Aku masih berjaga walau dah jam 6 stgh pagi..Ini lah rutin terbalik aku... Almaklumlah kerja lain dari orang..orang kerja siang, aku kerja petang yg dah nak masuk malam...iaitu dengan lebih tepat, orang balik kerja, aku masuk kerja... ahak.. mula2 dulu susah nak biasakan diri, dan dulu adakala berselang seli jugak..merasa kerja siang..kini habok siang pon aku tak nampak...ahak..dan sudah pun membiasakan diri... dan dulu aku merasa janggal bekerja pada hari ahad..kini aku dah biasa kerja 6 hari seminggu..(Sabtu..aku sangat menyayangimu!!!) ...maka amat sukar untuk memenuhi tuntutan komitmen dari pengaruh2 luar...melainkan segala yang berkaitan dengan majlis ku yang agak gerun tu..

Entri kali ini masih tidak ekstrem..suam2 kuku saja. Sebab apa yang aku buat pun suam2 kuku..ahahaha.. dan aku masih dilanda kerisauan kerana masih tidak bertaubat dari segi berbelanja.. Walau hendak kawin pun aku baru sedar aku dah beli 5 pasang kasut pada bulan ini.. ya..aku tau tak patut...hello..aku perempuan ok...dan hello balik!!!! ko nak kawin lah.. uhhh.... sebab canthek..maka beli lah... iieekk...

Berbicara tentang kasut...aku masih tak jumpa kasut yang sesuai di masa bersanding nanti.. Motif?? sebab aku lupa nak tanya cik sitti samada dia bekalkan ke tak kasut, dan aku macam tak yakin kasut butik2 pengantin ini menepati kemahuan aku yang tak sedar diri ini... Design yang aku wajib hindari adalah berbentuk tajam di depan... Maaf... cantek tapi ia mungkin tidak sesuai untuk saya..


Sekadar gambar hiasan


Sudah puas berjalan ke hulu kehilir di beberapa kali Sabtu.. tapi tetap tak berjumpa..aku penah ke vincci+ ..rasa cam cantik tapi kata dalam hati... nantilah..dan kini aku macam rasa sekarang ia dah takde..itu rutin dalam hidup aku...kalu yang berkenan..mesti akan jadi macam tu... incik dd selalu perli aku... Ini berupa kasut khayalan aku..


Nine West
(simple but sangatlah suwit)


Stuart Weitzman


Pink Berry
(Simple jugak and sweet jugak)
Jimmy Choo
(Luv sangat dengan warnanya)
Fendi
( Paling utama platform ok)



Enzo Angiolini
(Alahai suwit je)
Christian Louboutin
(heel memang lawa tak ingat)
(mana x jatuh chenta)
Chloe
(Terbayang majlis di taman bunga sambil naik kereta kuda)

Aldo
(Patern and tekstur sunggoh menggamit jiwa)

Stuart Weitzman
(dan bayangkan ia berwarna putih..purple pun cam nak pengsan dah)
Miu2
(Wa...heel gila berada di di Egypt)



dan adakah aku akan ketemu kasuit idaman...uhh... dan bajet hanyalah RM160 kebawah ok... Lebih dari itu..babai...

12 ulasan:

zarazaznan berkata...

huhu, i looooooooiiikeee yg sturt weitzman + jimmy choo tu noks..!!


u beli dulu okeh, nanti kalo i muat & same size dgn u, i finjam u sajork so i tayah ler beli heels nak sanding nanti...tadek lah sgt pembaziran berlaku, kan kan kan kan babe!!

ami schaheera berkata...

yang chloe tuu sangat sweeettttt.. bila tarikh nya ni anil?

anil lutaze berkata...

zz...

ahak..gile i nak belii.... hahahah..like i said... Rm160 kebwh je nox...

i lah yg pjm kasut u!!! pjm plis..plis..plis...

anil lutaze berkata...

ami ...yupe love that chloe..suke lah sumanya...nme pon kasut khayalan...hahahaha

20june syg...

ami..u x dtg..siap k... melaka x jaoh kan..u pg balik hari je ritu kan...

hikhik

Dayu berkata...

lawa..lawa sungguh kasut yg u upload ni
i pun skrg tgh carik kasut nak pakai time sanding
tp i harung satu kasut untuk 3 majlis
nikah+berinai+sanding
*jimat punya pasal*

kalau dh combine, boleh beli mahal2 skit..tp still tak lebih 150

mana nak carik erk??
kalau u jumpe..share la ye

anil lutaze berkata...

ouh...haha...i pon tgh mncarik...but sg wang seriously ade.. ade bbrp kedai..santhek..n totally mcm design2 yg i upload tu..but sbb tkot material not to good..i hold dulu...serbei dulu...

but, kalau i jumpe lg..i bgtau u... k..

achmal berkata...

bila tarikh big day kamu anil ku sayang?

anil berkata...

achmal...windu ko...wed aku insyallah 20june.... sile nmpkkan diri anda pd hari trsebot k..;D

Liyana berkata...

You've got taste! Lawa2 kasut. I dulu pun bajet kahwin sikit aje, siap bangga cakap beli kat BATA..hehe!

anil berkata...

babe..bata serious selesa dan lawa2 k...bajet i ni pun ciput jek...wee..u dah kawen..nnti i bukak ur blog...

wardah berkata...

anil..rs nk nanges tgk kasut ni sume tau..huhu..tp akhirnye la primavera saje yg mampu..kasut hantarab=n cum kasut sanding n nikah..bajet..

anil berkata...

wardah...ini hanya paparan yg x sdr diri...hahaha..me pon x mampu..blom beli lg actually...