Rabu, 31 Disember 2008

An awesome christmas nite!!





Misha suka lipstik saya dan kanan saya bersama abg sam editor XY sabtu (outfit kami sepadan kan?!)




Team grafik bh





Apa saya pakai ketika ini

Anting-anting~BB plaza
Jaket~Rahshia ;P
Rantai~ Forever 21 n elo
Belt~ A'xteqs
Top~ Cat whiskers
Bag~Modern Flashback
Legging~Sg wang
Booties~A'xteqs

Malam kilat barat yang memang terbarat. Rasanya bagus sebab kali pertama dapat turut serta. Tapi motif utama pergi sebab nak cuba nasib dengan hadiah yang sangat tak boleh blah bestnya. Sampai je daftar, goodie bag menanti dengan 2 garnier mosturizer, 1 gel mandian, boucer kasut, baucer victoria station dan ape tah lagi...cemburu bila melihat yang lain2 menatang rice cooker, mp3, dan barang-barang lain..aku cuma berpuas hati dengan apa yang aku dapat lah.

Paling semua orang nantikan adalah cabutan bertuah, yang aku maklum sebelum ni hadiah hadiah yang mereka dapat..mai aih... diantaranya peti ais, penghawa dingain, kipas, laptop, tv lcd, dan beraneka barangan elektrik lagi..jiji dengan impian besarnya.nak dapat tv lcd katanya. aku masih tak terfikir lagi..aha!! aku tau semua yang datang tu mempunyai impian masing2..jangan tipu..satu demi satu hadiah yang disenaraikan untuk dmenangi, Tv lcd sudah pasti, notebook, telefon bimbit sony ericson, jam tangan jenama yang aku tak pernah dengar dan bernilai RM8ribu..(ayo!!), barang kemas habib jewel bernilai ribuan ringgit.uhh..percutian ke perth(ini yang paling aku nak!!!! tapi menganga je la), percutian ke jakarta(tahniah abg jijoy), percutian ke bandong dan hadiah2 ngeri yang lain2 ..aku pun dah tak ingat..dek kerana ingin melupakan kesedihan tak benasib baik..

dan aku gembira dengan pengalaman malam itu..!! thanks berita harian dan metro!




5 ulasan:

T I N A berkata...

yay.... walaupun rahshia tapi saya kenal jacket itu! muah muah!

zarazaznan berkata...

babe...!!

gorjes dress up wit da make up yg malatops gitew...mmg cantek laa nyah..

anil berkata...

hahahaha..sesape yg tau...tidaklah rahshia sesame kite...tp btolkah ape yg anda tau seiring dgn rahshia saya tina??

---anil

anil berkata...

hahaha..,chentek lah sgt nox...mekap sndrik jekkkk...

ami schaheera berkata...

mengancam lah anil! fewwit!