Isnin, 15 Ogos 2011

Aku





Saya yang terkini



22 ulasan:

sarah al idrus berkata...

mcm pregnant? tulke kak anil..heee

Atiqah Adnan berkata...

love <3 hee~

Cik Puan Lara berkata...

mcm pregnant je?btul ek?makin cantik...

amElyn berkata...

chubbyness hot preggo! =)

hazlynda kushairi berkata...

Dah boleh tukor dah ni...

Dahulu, anak orang, kini isteri orang, mak orang belum tahu bila..

kepada

Dahulu, anak orang, kini isteri orang, mak orang? AKAN DATANG.

weeeeeeee hugs >.<

~~zaa~~ berkata...

eee...comel la kak anil!! preggy ye?? :D congrats kak!

Ciare Baha berkata...

wuah comelnyaaa...bape weeks dah tu anil? =) enjoy your pregnancy journey okay...^__^

Tanpa Nama berkata...

anil..hrtu nmpk anil kt parenthood expo...wink* wink* tahniahhh....

-silent reader-

naddynad berkata...

muka comey minta di gegett...ngap! ngappp!!...hihihks

roeza berkata...

congrates...jage leklok k!:)

ryy.han berkata...

congrats n enjoy the pregnancy moments before motherhood-club-tak-cukup-tidur journey begin...*tiba2 rasa rindu dapat tido lama2*

*oren* berkata...

anil yg chomey..keep writing here.. :))

NURUL JAMIAN berkata...

comelnya perut anil

Tanpa Nama berkata...

Tau you pregnant sbb tgok gambar dekat blog mishawad =)

anil lutaze berkata...

~sarah--ye.. tiada yg xdak betul..hehe

~qah--love u too

~cik puan--betol.. tp tang canthek tu x tau ...hehe

~amelyn-- woww ayatt...

~bet--hahahhaha...aku copy paste je ayat ko ni pon bagos gakk..

~zaa-- thanks dear ;)

~ciare--thanks.. now 26weeks.

~silent reader--lorr..yeke..hehehe... lain kali tegor je ;)

anil lutaze berkata...

~nadd-- saya gigit awak dan anak awak sekali nak? haha

~roeza--thanks..

~ryyhan--hehehe.. itulah tu.. mmg kuat tido pon :p

~oren--thanks dear..insyallah..

~nurul--kecit je :p

~tanpa nama--ouh yeke.. hehe..

Puan Jiha berkata...

Alhamdulillah, congrates, muka berseri2

with love:zaren berkata...

cantek bgaye~ tahniahhh..! =)

goblogbyfarah berkata...

rajin2 update blog ye anil....hehe


comel sangat lorrr!

oshinz berkata...

hoyyeeeaaahhhh!!! tahniah sis.

rose razak berkata...

anil..congratulation dear.jg diri + kandungan baek2...amalkan segala surah + ayat yang perlu diamalkan ms preggy ni.coz i'm doing dat too :) hehehe

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI